Annandag Påsk 2012

Idag efter träning och dusch åkte vi mot Linköping, Fredrik ville kolla efter en ny cykel då hans är så dålig. När Fredrik gick in på Sportson smet jag in på Arken Zoo för att titta efter något som jag har svårt att stå emot nämligen kattmatskålar (jag köpte bara två).

Liten skäggagam.


Eftersom vi fick vänta på att cykeln som Fredrik ville köpa skulle monteras köpte vi lite fikabröd och åkte hem till Viveka och Thomas.


Efter ett par timmar åkte vi tillbaka till cykelaffären. Det har nu börjat regna så jag väntar i bilen.


Cykeln var inte riktigt klar så vi knallade bort till Biltema för att fördriva lite mera tid. Jag hittade denna söta doftis till min bil.


Äntligen ligger cykeln i bagageutrymmet.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!