Våldgästar i Thorpstorp

Efter maten tyckte Fredrik att vi skulle åka nånstans så jag fick testa att köra nya bilen. Jag bestämde då att vi skulle bjuda in oss själva till Milla och Alex då det var ett tag sedan vi såg dem.

Millan och Oliver (Fredrik gömmer sig för att slippa vara med på bild).


Alex är bedrövad då fel lag gör mål hela tiden.


Milla hade bakat kladdkaka.


Dagny var igång och busade som vanligt.


De hade låtit göra en canvastavla av flygfotot som Fredrik tog i somras.


Efter att vi fikat åkte jag, Fredrik och Milla ut till Mariehov för att gå en sväng vid kanalen.










När vi kom tillbaka var Alex i full gång med trädgårdsarbete.


Dagny fick oxå komma ut en stund innan vi åkte hemåt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Här det bara mulet och grått!

Ruskigt grått! Då är det tur att jag får njuta av dina vackra höstbilder!



Vad läcker tavlan blev!



// Kram

2011-10-24 / 07:51:19
URL: http://annalundberg.org
Elisabet säger:

Åh den kissen ser ju precis ut som våran!

2011-10-24 / 14:10:58
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Manduzana stickar säger:

Världen är bra liten! Jag kikade in här genom EFIT-sidan och upptäckte Mem/Norsholm-skylten här. Knappt 100 meter därifrån ligger mitt barndomshem :)

2011-10-30 / 00:00:43
URL: http://manduzanastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!