Julstämning någon?

Är det någon som känt en liten gnutta julstämning ännu? Inte jag. Hur ska man kunna göra det? Det är den 23:e november idag och i skrivande stund är det 5,9 plusgrader ute. Det är inte ens minusgrader på nätterna. Visst jag har inget emot att det är plusgrader egentligen och om jag tänker rent vädermässigt får det gärna vara så här hela vintern men jag saknar ändå den där känslan som brukar infinna sig runt advent. Hur som helst ska jag plocka fram stakar och stjärnor på fredag så vi innan veckohandlingen vet om det behöver köpas några lampor.

Köpte en liten ministjärna idag bara för att försöka känna lite stämning.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Jag har faktiskt haft lite julkänslor, men det var kanske för två veckor sen. Det var lite kyligt här hemma och vi hade tänt lite levande ljus i köket, då fick jag julkänslor. Men annars har det inte börjat kännas så mycket än.



Kram

2011-11-23 / 13:20:54
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Nja, det där med julstämningen lyser även här med sin frånvaro. Vi har heller ingen snö och ovanligt många + grader.

Snö vill jag gärna ha, för den lyser upp så pass mycket. Nu är det bara mörkt och mörkt och mörkt.



// Kram

2011-11-23 / 14:48:16
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!