Förmiddagspromenaden

På förmiddagen idag fick jag så otoligt långtråkigt så jag beslutade mig för att gå ut en sväng och ta med kameran.

På torget höll de på att sätta upp julgranen.


Grått och tråkigt är det.


Två svanar glider omkring på vattnet.


I ett av de här husen hämtade vi vår lilla Gösta för lite mer än tre år sedan.


Klättrar upp för stigen.


På den här gatan var vi och tittade på ett hus en gång. Undrar hur det hade varit om vi hade köpt det?


Likaså här har vi tittat på hus men mitt i budgivningen ändrade sig ägarna och ville bo kvar så det blev inget med det heller.


På väg upp till mina gamla kvarter.


I hörnlägenheten på bottenplan ovanför den här trappan bodde jag när Fredrik och jag träffades.




Efter en och en halv timme är jag hemma igen.

/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!