Bättre och bättre

Ryggen blir bättre och bättre. Jag har ingen ihållande smärta längre utan det kommer lite då och då, framförallt när jag har suttit ner en stund. Igårkväll när vi lagt oss fick jag dock ont och fick tillslut gå upp och ta en ipren för att jag skulle kunna somna.

Idag har jag dammat och pyntat här hemma, känns skönt att det är klart så det är lite mera juligt i alla fall (är bara gardinerna i vardagsrummet som ska bytas oxå men det klarar jag inte av själv så måste vänta tills Fredrik kommer hem).

För andra veckan i rad blev det ett minus på vågen imorse, inte lika stort minus som förra veckan men det är fortfarande ett minus!

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Så skönt att du börjar bli bättre!



Och jätte grattis till minuset på vågen!

Vi ska pynta och greja i morgon. I dag har vi inte tid.



// Många kramar

2011-11-26 / 09:18:18
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!