2011-11-11

Sedan förra helgen har jag tänkt på dig jättemycket, mera än vanligt. Igår var det 3 år sedan vi tog farväl av dig och du fick slippa ifrån det lidande som den hemska cancern orsakade dig. Förra helgen brast det totalt när jag satt och tittade på bilder av dig, det var längesen jag grät så mycket efter dig. Det är så orättvist att du aldrig fick möjlighet att flytta med till huset, du hade tyckt om det här. Även fast tårarna rinner kan jag minnas vår tid tillsammans med glädje och jag är evigt tacksam för de år jag fick ha dig i mitt liv.

Matte älskar dig Cornelius!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
mormor säger:

Mormor saknar Corne jättemycke oxå.

2011-11-12 / 08:34:51
Anna säger:

Det är hemskt! Det gör ont! Oavsett hur lång tid det går, oavsett hur många djur man skaffar efter...



// Kram på er!

2011-11-12 / 09:45:14
URL: http://annalundberg.org
Milla säger:

Lilla Cornelius! Han är djupt saknad även av mig och jag får tårar i ögonen när jag läser ditt inlägg. Lilla Luciakatten!

2011-11-12 / 11:31:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!