Vår söndag

Vi styrde kosan mot Norrköping imorse för att inhandla lite saker, här tittar Fredrik på verktygslåda inne på Bauhaus.


När vi var klara åkte vi mot Söderköping för att möta upp mamma, pappa, Milla och Alex på Ramundermarknaden.






Vi såg en katt som gick omkring utanför en blomsteraffär och trots att det var massor av folk så var den inte rädd alls.


Vi gick inte så länge på marknaden men hann med ett besök på Hund- och kattshopen, min favvobutik i Söderköping, där jag hittade en födelsedagspresent till Gösta som fyller år snart. Så var det dax att bege sig ut till Thorstorp dit vi var bjudna på grillat.

Milla gjorde rotfrukter i ugn.


Alex skötte grillen.


Lilla Maggan fick komma ut i gröngräset.


Mamma beundrar sin fina tavla som hon fick i namnsdagspresent av Milla och Alex.


Grillad kyckling, rotfrukter i ugn, halloumiost och beasås.


Efter maten blev det naturligtvis UNO-spinn. (Foto: Alex)




Här har Fredrik flygfotat över området, tyvärr kan jag inte just nu visa något flygfoto då Alex råkade klippa ut katalogen istället för att kopiera när han lade in bilderna i sin dator så när vi kom hem var minneskortet tomt.


Här tittas det på bilderna (det blev några riktigt fina bilder som ni ska få se när jag får tillgång till dem).


Tack för en trevlig dag!
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!