Mors Dag

På förmiddagen besökte vi Fredriks föräldrar för att lämna en bukett blommor till hans mamma. Hon var inte hemma när vi kom dit utan var nere hos Fredriks mormor där det varit inbrottsförsök i natt.

Här sitter Fredrik och hans pappa Bo och försöker lösa bekymmer vid datorn.


Efter en stund kom Inge-Marie hem och hon fick sina blommor.




På eftermiddagen åkte vi ut till mina föräldrar för att överlämna presenterna som jag köpte på Marias Hus när jag och Zara var där för en tid sedan, tyvärr har jag inga bilder på dem men hon fick ett ljus och en bok.

Det bjöds på ugnsbakad lax och potatis.


Rabarberpaj med vaniljsås.


Mamma innan klippning.


Mamma efter klippning.


Här pratar hon i telefon med syster, diggar hennes hatt.


Helmut vilar på uteplatsen.


Avslutar med en bild på mammas tavla som hon fick av Milla i namnsdagspresent i början av maj.


/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!