En fotofri dag

Jag hade tänkt göra min EFIT idag då jag inte kan vara med på tisdag när den riktiga EFIT-dagen är. Jag hade lagt fram samsungen på byrån bredvid sängen så jag skulle kunna ta en bild medsamma när jag vaknade. Men när jag slog upp ögonen och såg kameran ligga där så kände jag att jag varken hade lust eller ork idag så jag tog ingen bild.

Efter att vi städat och plockat i ordning lite kom mamma och pappa på besök. Vi fikade, spelade skitgubbe och grillade sedan korv och hamburgare men inte heller då tog jag någon bild.

Vi tog en promenad och tittade till Gråmis, jag tog ingen bild. För någon timme sedan gick jag ett varv i trädgården, jag tog ingen bild.

Jag till Fredrik i eftermiddags: Jag har inte tagit ett enda kort idag.
Fredrik: Det är konstigt!

Kanske är det konstigt. Jag som nästan alltid har en kamera i handen eller över axeln. I väskan eller i fickan. Framför mig på bordet eller bredvid mig i soffan. Jag som nästan alltid dokumenterar det mesta i min vardag. Mina katter, min familj, mina vänner, vad jag gör, det jag bakar, det jag lagar och äter, det jag köper, det jag vill ha, saker jag tycker om, saker jag INTE tycker om. Men inte idag. Idag har jag inte ens rört en kamera.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Vi vet inte riktigt än. Någon sorts blomma iaf.



2011-05-15 / 20:04:52
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Det är skönt med såna dagar! Jag är ju som du, kameran är min ständiga följeslagare! Vad vore vi utan den?



I dag ( måndag ) är det nystart!



// Kramisar

2011-05-16 / 07:23:41
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!