Bakslag i våren

Stora dasslock till snöflingor faller just nu från himlen. Det värsta är att det är blötsnö och antagligen kommer det att bli minusgrader i natt så bilen kommer att vara ännu mera isig imorrn än den var imorse. Det är ju maj nu! Det ska ju vara varmt och grönt, inte kallt och vitt.

Något annat som heller inte är det minsta roligt är att min rygg tog mycket stryk av allt klättrande på jobbet idag. När jag suttit ner en stund kan jag knappt resa mig. Jag hoppas verkligen att det är bättre till imorrn annars kommer det att bli en väldigt jobbig dag.

Nu ska jag sluta med mitt gnällande och gå och lägga mig.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Ja, bakslag är det verkligen! Har snöat här både i måndags och i går. Dock inte så mycket, är trots + 5 men kallt är det!



// Kram

2011-05-04 / 07:17:51
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!