Mycket att stå i

Vaknade när Fredrik gick till jobbet strax innan kl 5 imorse och kunde inte somna om. Gösta kom upp i sängen så vi låg och gosade en stund. Gick ner i vardagsrummet och hämtade laptopen och tog med den upp till sängen för att kolla på senaste avsnittet av "99 saker man måste göra innan man dör" på TV6play. Blev hungrig runt kl 7 så då klev jag ur sängen och gick ner för att göra frukost.

Nu sitter jag och skriver nota inför morgonens handling. Ska bjuda mamma och pappa på kycklingpaj idag och så har jag tänkt försöka ge mig på att baka biskvidrömmar oxå, får se hur det går. Bäst att åka upp till affären redan när de öppnar för det kommer bli mycket pyssel här hemma sen innan allt är klart.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!