Lactiplus

Fick tipset att jag kanske skulle prova några tabletter som ska hjälpa mot stressad mage. De här hittade jag på Ica.


Man ska vanligtvis ta 2 kapslar dagligen i samband med måltid men man kan öka dosen till 4 eller 8 kapslar dagligen vid behov. Jag har hittills tagit 4 kapslar idag men har inte känt någon skillnad, fast det går väl inte så fort kanske. Om någon har något annat förslag på någon produkt som ni vet fungerar får ni gärna höra av er.

Jag kände faktiskt hunger för ungefär en timme sedan så jag värmde en matlåda i micron. Det gör lite mer ont i magen efter maten än innan men den svullnade inte upp till en badboll som den gjorde igår och jag mår inte illa.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!