Roadtrip på två hjul

Tankar i Gusum.


Rödljus vid vägbygget på 210:an.


Bakom träden bor Milla och Alex.


Broöppning.


Bensträckare i Tjällmo. Många fina gamla hus här.


Nästa stopp: Borensberg.


Vi har kommit till Motala.


Här vill Fredrik gå in någon gång när vi har mera tid och jag har mindre ont i foten.






Vi sätter oss vid vattnet och äter salladen som jag gjorde imorse innan vi for.




Måste gå på en äcklig rastplatstoa vid Omberg.


Tankar i Linköping.


Rött igen på 210:an.


Home sweet home.


Har idag konstaterat att min tå inte är bruten. Den är fortfarande blå och ond men jag kan böja på den och det gick att få på både strumpor och skor utan några större problem.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha! Vi har lika äckelfobi för äckliga to - or



Hur ska vi klara oss i skärgården? Finns väl bara såna här mulltoer där? Ska vi ta med en skurhink?



// Många kramar

2011-07-09 / 22:45:53
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!