Kalmar - Öland

Den årliga trippen till Kalmar och Öland har ägt rum idag.

Vi har redan varit på vägen ett tag här.


Den obligatoriska :-)


Dax att stanna för frukost.


Milla, jag låna era muggar då jag ändå glömt lämna tillbax dem. Ska försöka komma ihåg dem nästa gång vi ses.


Vi hittade även dessa godingar vid Emån.


Här har vi kommit till Kalmar och Fredrik vill att jag ska fota den här flaggan och visa för Milla.


Jag provar solglasögon (det blev ett par rosa och ett par ofärgade tillslut).














Någon som vet vad det här är för träd? Det har mjuka barr.






Inne i Klapphuset.




Styr kosan mot Öland.


Var inne här en snabbis men hitta inget vi ville ha och allt var väldigt dyrt.


Äter thaibuffé på Nun's Thai.


Vi har åkt till Haga Park där vi badade och hade så roligt förra sommaren men idag är det ingen badtemp. Visst finns det folk som badar men när jag fryser i blåsten redan på land vill jag inte gå i vattnet.


Inget bad så det fick bli glass istället, hitta en smak som jag tror pappa skulle gilla.


En kula polka och den nya smaken dammsugare.


På vägen hem passerar milmätaren 22 000 mil, lilla Skruttis har ett hårt liv.



/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Vilka coola brillor!



// Kram

2011-07-28 / 09:37:32
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!