Inkräktare

Imorse när jag släppt ut katterna och gick omkring lite i trädgården som jag plötsligt en stor vit- och gråspräcklig katt som sert bara några meter från Benjamin. Aj aj aj, tänkte jag, det där kommer inte gå bra. Jag sa till Fredrik som satt och målade fönsterkarmarna att vi fått besök och så gick jag upp i kullen till katterna.


Benjamin sliter och drar i kopplet.


Gösta ser lite besvärad ut av situationen men bryr sig inte nämnvärt.


Inkräktaren rör sig bortåt i trädgården och Benjamin vill absolut följa efter så Fredrik binder loss hans koppel och låter honom göra det. Båda två stannar vid de gamla trädgårdsmöblerna lite längre bort.


Det är inga glada miner.




/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Klart Benji måste vakta sin tomt!



// Kram

2011-07-14 / 17:09:32
URL: http://annalundberg.org
Cissi Juhlin säger:

Är det Ankis katt???

Kram

2011-07-16 / 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!