Inte nöjd

På hela dagen har jag inte kunnat släppa det här med att Uniflex vill att jag ska ta ut semesterdagar i väntan på att få börja jobba igen. Semesterdagarna vill jag ju hellre spara till i sommar och använda för min egen skull och inte för att de ska få spara några kronor. Jag vet att det på många andra bemanningsföretag aldrig är något snack om sånt här utan de som för tillfället inte har något uppdrag får sin lägstalön. Jag har nu ikväll skickat ett mail till min personalansvarige och ifrågasatt detta så vi får se vad/om jag får något svar.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Niklas Karlsson säger:

En arbetsgivare kan väl inte kräva att man tar ut semesterdagar, eller? Verkar ju hur skumt som helst. Hoppas det löser sig.

2011-01-25 / 19:33:22
Anneli säger:

Ja du får se till o kolla upp dina rättigheter o måna om dom... så du inte blir utnyttjad.

2011-01-25 / 19:47:37
Mamma säger:

Det är många som håller på dig.Hoppas att det löser sig till din fördel.De borde skämas som bär sig åt så.Kramis



2011-01-25 / 20:20:21
Anna säger:

Go Girl!



Vi får starta en riktig Girl Power!!!



:D



Men, ärligt... Man ska inte behöva ta ut semester dagar!!!



Det är skit, det är vad det är!



// Många kramar

2011-01-26 / 08:46:10
URL: http://annalundberg.org
Cissi Juhlin säger:

Bra att du skickade ett mail till dom. Håller med de andra att man inte borde behöva ta ut semdagar.

Kram

2011-01-26 / 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!