Min gulliga mamma

I förmiddags när jag satt framför laptopen i vardagsrummet hörde jag att någon knackade på dörren, öppnade dörren och klev in. Jag trodde direkt att det var Fredriks pappa för han brukar göra så men han brukar ropa "Hallå" oxå men nu var det bara tyst. När jag går ut i hallen och ner mot dörren så står mamma där men en blomma i handen. "Jag kunde inte låta bli att köpa den här" säger hon och räcker fram den till mig.

Den här söta blomman med tillhörande kruka fick jag av mamma.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Så söt. Lite lik Katten Gustaf.

Kram

2011-02-07 / 17:56:03
Anna säger:

Nämen så söt!



Sånt där blir man glad av!



// Kram

2011-02-08 / 09:26:08
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!