Jag trotsade snön

Fredrik lånade Skruttis till jobbet idag, han lånar min fina rosa borste oxå.


Själv trostade jag snöovädret och pulsade ner till Ica Fyren för att köpa mera blomkål. Det blåste så att snön piskade i ansiktet på vägen ner men på vägen hem var det skönare för det är ju inte så kallt. Nu står ytterligare en blomkålsgratäng i ugnen, måste ju ha matlådor. Ska försöka att i möjligaste mån hålla mig borta från potatis, pasta och ris under en tid nu och då måste jag ju se till att det finns lådor att ta med till jobbet för på kvällarna när jag kommer hem orkar jag inte laga mat.

En bild från promenaden, nästan hemma.


Jag får nog gå ut och skotta av infarten innan jag hoppar in i duschen idag. Enligt Smhi ska det snöa hela natten och ända fram till eftermiddagen i morgon så det känns lite surt att det blev jobb mitt i detta väder, är ju så jobbigt att köra i det.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!