Funderade på lite nytt

Jag satt igårkväll och klurade på om jag skulle ändra design på bloggen eller inte. Jag lekte och testade lite och lyckades klura ut hur jag skulle ändra allt utom färgen på rubrikerna till inläggen. Ville ha något lite mer vårlikt utseende på sidan men hittade ingen färg till bakgrunden som jag blev nöjd med så jag gav upp. Nu har det precis börjat snöa här och enligt väderprognosen så ska det snöa hela dagen och hålla på ända fram till mitt på dagen imorrn så det är nog ingen idé att tänka på vår i alla fall.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Säg till om du behöver hjälp!



Ska bli spännande och se!



// Kram

2011-02-10 / 09:33:44
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!