Förbjudna rum

Det finns få ställen i vårt hus som är förbjudna för katterna. Hittills har det varit vinden, matkällaren och köksfönstret men idag har ett rum tillkommit på den listan, nämligen tvättstugan. Dörren till tvättstugan kommer från och med idag att hållas stängd och ingen katt kommer att få vara därinne obevakad. Jag berättade ju igår att Benjamin kissat på mina jobbkläder som låg i tvättstugan, imorse hade han kissat ner balen med toapapper som stod bredvid bänken.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anneli säger:

Fy det är så jobbigt om ens katter börjar kissa här o var sådär. Eskil har jag aldrig haft några problem med men den nyaste kissen Doris kissade ju några ggr när hon fortfarande var rätt "ny" hemma. Men som tur var så slutade hon med det efter att hon kastrerades och det är jag SÅÅ glad för för man blir ju så frustrerad liksom!! Hoppas det går över för kissen o att det bara var en tillfällighet just i det rummet då.

2011-02-08 / 12:01:48
Anna säger:

Hmmm...

Har han gjort så förr? Har de tidgigare ägarna haft katt?



// Kram

2011-02-09 / 14:51:21
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!