EFIT 14 februari 2011

Skulle inte ha kört EFIT idag då det är jobbdag men jag fick lov att åka hem kl 11.00 för jag mådde inte alls bra. Jag har en väldig hosta och jätteont i halsen och ner i bröstet. Pratade med vårdcentralen förut och de skulle ordna en starkare hostmedicin som Fredrik får hämta ut efter kl 17.00, och så ska jag ju äta ipren tre gånger per dygn (standardsvar när man ringer till vår vårdcentral). Men nu när jag ändå är hemma så kör jag en lite kortare EFIT-dag än vanligt, bli säkert många sjuklingbilder.

13.15: Krupit in i en filt och myser med Benjamin.


14.15: Har just pratat med vårdcentralen.


15.15: Går till köket för att göra en kopp te till min onda hals.


16.15: Chattar med svärmor.


17.15: Väntar på att Fredrik ska komma hem med min hostmedicin.


18.15: Fredrik fixar golv i köket.


19.25: Fredrik kommer in efter att ha varit ute och lekt i snön.


20.15: Ser på CSI Miami.


Nu blir det inga mera EFIT-bilder från mig idag. Ska ta lite varm honungsmjölk nu och se färdigt på CSI sedan blir det sängen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Krya på dig. Kram

2011-02-14 / 15:37:37
Anna säger:

Nämen!



Stackare! Du ser ju JÄTTE sjuk ut!!! Har lust att sparka vctanten på smalbenet, bara skriva ut hostmedicin.



Usch!



Krya på sig hjärtat!



// Kram Anna

2011-02-14 / 19:49:40
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!