Norröra

Vi steg upp strax före klockan 6 för att göra oss i ordning, packa bilen, checka ut från hotellet, äta frukost och ta oss in till city för att skaffa matsäck till dagens utflykt.


Här har vi stigit på båten Sjöbris som ska ta oss till Saltkråkan (Norröra) och lämnar Stockholms hamn.






Tack för bullen snälla Anna.


Efter ungefär tre timmar till sjöss är vi framme och får stiga i land.














Här intas lunchen som vi köpt med oss från Vetekatten.




En liten badplats där Anna badade och jag svalkade mina fötter och ben lite.


På båtresan tillbaka till Stockholm togs inga bilder då vi var ruskigt trötta, uttråkade och hungriga allihopa När vi äntligen kom till stan blev det kvällsmat innan jag och Fredrik styrde kosan hemåt.


Tack Anna och Frelle för att vi fick dela några dagar av vår semester med er!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Det var en härlig båttur!

Och det var roligt att ni ville följa med!



Men som sagt, hemresan sög!



// Många kramar

2011-08-07 / 00:03:38
URL: http://annalundberg.org
Anna säger:

Det där gula huset, som är under bilden där vi fikar. Tror jag ska vara där " Wästermans " bodde. Men vi missade kapellet, fast det var på andra sidan ön.



// kram

2011-08-07 / 00:05:52
URL: http://annalundberg.org
Micke säger:

Kul se er dag där på Saltkråkan.

2011-08-07 / 10:24:22
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!