Innekväll

Har blivit en promenad både måndag och tisdag denna veckan men idag när jag kom hem regnade det så det fick bli en tidig dusch och en innekväll. Har fixat i ordning allt inför morgondagen och plockat ihop tvätten som hängt i tvättstugan sedan i söndagskväll. Nya mattan som jag beställt till Fredriks hobbyrum har kommit och jag funderade ett tag på om jag skulle ta bilen och åka ner och hämta ut den men jag hade verkligen ingen lust så det får vänta. Nu har jag startat diskmaskinen och intagit soffan med en kopp svart vinbärste.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Duktig du är.Vila dig det är du värd.Kram

2011-08-25 / 06:25:25
Anna säger:

Såna dagar är så otroligt sköna!



Här har dimman legat som ett bomullstäcke på morgonen. Luften är fortfarande fuktig och äcklig.



// Kram

2011-08-25 / 11:43:14
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!