Födelsedagsfirande

Idag har min familj och mina svärföräldrar varit här och firat min födelsedag. Jag har fotat några av presenterna jag fick men bilderna blev inte så bra så jag ska ta nya en annan dag men det jag fick var: En ny kaffebryggare, halsduk och mössa av mamma och pappa. Blommor och en sjal (som Milla virkat själv) av Milla och Alex. Blommor och en peng av svärföräldrarna.

Benjamin blev väldigt glad när "mormor" kom på besök.


Bosse och Inge-Marie.


Jag bjöd på muffins och tårtan som jag fick gratis från Ica.


Alex och pappa pratar fotboll.


Milla fikar.


Gösta smakar tårta.


Efter fikat var Fredrik och Alex tvungna att gå ut och leka lite.


Här är det dax för falafel (Bosse har aldrig ätit det förut och han ser allt lite skeptisk ut).


Kö till maten.


Det kan bli lite kladdigt att äta falafel (foto: Fredrik).


Tack alla som ville komma och fira mig och tack för alla fina blommor och presenter!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Låter som en härlig dag.

Kram

2011-08-14 / 20:14:14
URL: http://cissishem.blogg.se/
Milla säger:

Tack för god mat och mumsig fika. Kram

2011-08-14 / 21:25:13
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Har hon virkat blomman också?



Hahahahaha! Sista bilden är bara för skön!



// Kram

2011-08-15 / 17:10:52
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!