Fjärilshuset

Klockan är strax före sju på morgonen och det är så varmt på hotellrummet så jag har gått ut på balkongen för att få en nypa luft.


Fredrik tyckte att det såg roligt ut när jag satt med vinglaset i handen före klockan åtta på morgonen (det är Icas mineralvatten i glaset).


Efter frukosten åkte jag, Anna och Fredrik ute till Haga för att gå på Fjärilshuset (Frelle stannade kvar inne i stan).


Såg ett stort getingbo på vägen, har aldrig sett att de byggt i ett träd förut.


Framme.


























När vi tröttnat på fjärilarna åkte vi och mötte Frelle för att äta lunch. Det blev indiskt på Guru Indian Cuisine.


Efter lunchen åkte jag, Fredrik och Anna tillbaka till hotellet (Frelle stannade återigen kvar inne i stan). Fredrik och jag åkte sedan buss ut till en sjö som vi hittat på eniro för att svalka oss lite.




/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Vilka härliga bilder. Kanonväder fick ni oxå :)

Kram

2011-08-03 / 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!