En tripp till Marias Hus

Traskade bort till Zara vid halv tio i förmiddags för att sedan bege oss vidare till Marias Hus.


Finns så mycket fint där. Mycket går i samma stil som detta hjärta.


Zara på karusellen utanför butiken.


Alldeles intill Marias Hus ligger Evas café. Ett måste när man är i krokarna.


Zara igen.


Det är väldigt billigt att fika här om man jämför med andra caféer och ägaren bakar allting själv. Min fika bestod av en kladdmuffins (10 kr) och ett ekorrbo (8 kr) samt en kopp te (10 kr), på ett "vanligt" café skulle ju bara tekoppen gått på denna summa.


Efter fikat gick vi upp till Tyger & Ting som nu har 50% på allt då butiken ska slå igen men där hittade jag ingenting.


Jag ska när jag får tid fota allt jag köpte på Marias Hus men nu måste jag börja med maten.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!