Resten av dagen

Vi har gjort ett besök på Skönero höstmarknad, har aldrig varit där förut men jag tyckte inte att det fanns så mycket i min smak där (kanske för att jag till största delen undviker att äta kött). Jag provsmakade i alla fall världens starkaste chips och det var så det gjorde ont i munnen i minst 20 minuter efteråt, och då tog jag bara en pytteliten smula.


Adam provsmakar chipsen.




En ganska orginell hoppborg.


När vi kom hem var det dax att laga mat.


Maten är serverad (spaghetti och kycklingkorv).


Sedan blev det lite kortspel.






På eftermiddagen kom resten av familjen Lönn. Här syns Reine och lilla Fluffen.


Tyvärr blev bilden på Stina suddig.


Benjamin var väldigt sur över att det kommit in en hund i huset.


Kvällen avslutades med ett besök på Barrstigen för att lämna lite sovgrejer som Simon och Adam lånat samt se till Gråmis som nu är ensam hemma en vecka.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Det finns några kvar. Bara att komma hit och äta upp dem...

2010-09-12 / 20:07:46
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!