Min måndag

Det började redan igårkväll. Jag fick en otrolig söndagsångest, jag ville verkligen inte åka till jobbet. När jag vaknade imorse kändes det likadant men jag masade mig upp för att göra mig i ordning. Jag gick tillbaka in i sovrummet, la mig bredvid Fredrik i sängen och la huvudet på hans arm. Ville inget hellre än att somna där men tvingade mig själv att gå nerför trappan för att gå ut till bilen.

När jag kom till jobbet kändes det inget bättre, var trött och seg i hela kroppen. På förmiddagen såg jag till att få jobb där jag kunde hålla mig för mig själv då jag inte hade lust att prata med någon. Vid lunch började jag känna mig på lite bättre humör och på eftermiddagen kände jag mig glad att jag ändå gått till jobbet.

Nu är jag hemma och har krupit i myskläderna och ska alldeles strax se på CSI Miami innan jag bäddar ner mig i sängen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Skönt att det gick över i alla fall. Jobbigt när man känner så.

Kram

2010-09-21 / 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!