Snäll mot magen-saker

Nu har jag precis kommit hem från Hemköp, har varit och köpt lite saker som ska vara snälla mot magen.


1. Äppelmos som jag ska ha till havregrynsgröten på kvällarna.
2. Musli som jag tänkt ha som frukost på jobbet.
3. Ett glas Proviva är alltid bra.
4. Yosa är en yoghurt som är gjord av havre, ska ha den till muslin.

Hoppas bara att det här hjälper nu och att jag klarar av att hålla mig till det.


Nu vet jag vart Bamse - Världens starkaste björn handlar :-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Magen ska man ALLTID vara snäll mot!!!



Ser ut att vara goa grejer det där!



// Kramisar

2010-10-21 / 18:55:38
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!