Morbror Roland fixar

Idag på lunchen ringde jag till min morbror Roland och berättade att jag behöver vinterdäck och fälgar till min bil. Han skulle försöka få tag i begagnade fälgar och sedan beställa nya däck. När jag var på väg hem ringde han tillbaka och sa att han fått tag på fyra begagnade fälgar men han visste inte om de passade på min bil så han ville provmontera dem innan vi beställer däcken. I morgon när Fredrik slutar jobbet ska han åka ut med Hondan och testa så jag får köra Goffe till jobbet.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Så skönt!



Frelle böt däck på mercan i tisdags.

Jag tyckte han skulle ta Saaben först.

Gissa vad vi vaknade till i morse?!



Jo, allt är bara VITT!!!!



// Kram

2010-10-14 / 07:15:59
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!