Vår lördag

Vid halv tio i förmiddags försvann Fredrik upp till utställningen och jag stannade hemma och fixade med tvätt och gick även till affärn en sväng. Vid halv ett kom Fredrik hem på lunch och då hade jag lagat kålpudding för första gången i mitt liv (den vart fullt ätbar).


Efter maten följde jag med upp till utställningen. Det var inte lika mycket folk och utställare som det brukar vara men det var trevligt ändå.








Fredrik och Lein-Åke.


Klockan tre stängde det för dagen och vi åkte hem för att packa in katterna i bilen och begav oss ut till Hosum. Min faster som bor i Söderköping var på besök där och det var ett år sedan jag såg henne sist så det var kul att se henne.


Det bjöds på grillat och potatisgratäng.


Fåren från granngården kom på besök.




Nu ska jag ta en dusch.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Jo, det låg bäst till.

2010-05-30 / 09:34:45
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!