Lite nya smaker

Har testat lite nya smaker den senaste tiden men inte haft tid att lägga ut det så tänkte passa på nu när jag är ensam hemma en stund.

Helgen då vi var i Vimmerby testade jag nya Ramlösa Smultron. Jag är egentligen Loka-tjej men det här var en smak som verkligen passade mig, smakade precis som när man plockat smultron på strån när man var liten.


En annan smak som jag oxå fastnade för direkt var Wild Obsession från Harris. Hibiskus, fläder, äpple, korint, nyponskal, svart vinbär och skogsfrukt blandat i en underbar succé.


Sist tar vi en besvikelse. Jag läste för någon månad sedan ett inlägg i en blogg (minns inte vilken) om att Cloetta gjort en sommarvariant av kexchoklad och att den hade en smak av hallon. Förra veckan hade nyheten äntligen kommit till vår lilla stad men efter att ha smakat den så kan jag ärligt säga att det var synd att jag hittade den. Den lilla smak av hallon man kunde känna var bara för konstgjord.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Förstår inte varför dom ska krångla till choklad och kexchoklad med olika och konstiga smaker!



Te sorten däremot, lät väldigt intressant!



// KRAM

2010-05-30 / 15:07:22
Cissi säger:

Drack ramlösa smultron första gången i helgen o den var god. Jag dricker oftast loka oxå.

Har aldrig sett att det funnits kexchoklad med hallon men det lät inte gott.

Kram

2010-05-30 / 16:26:32
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Milla säger:

Urk, det där smaken på te är ju för äcklig! Blä! Mycket bättre med White Acerola!! :-)

2010-05-30 / 17:06:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!