Helt slut

Sov dåligt inatt men var ändå inte trött imorse när det var dax att gå upp. Började ju min utbildning klockan 8 imorse. 

För er som undrade igår så går jag en förberedande industriteknisk utbildning på fyra veckor, sedan får vi se hur det blir med resten. Har gjort två matteprov idag som inte gick alltför lysande men kanske inte så konstigt med tanke på att det gått över tio år sedan jag sist höll på med sådana uppgifter. Gjorde även ett annat prov som innehöll uppgifter med ritningsläsning och mätning som väl åtminstone gick lite bättre än matten. 

Sedan jag kom hem har jag ätit mat (rester från igår) och alldeleles för många av mina cookies som jag bakade igår så nu är jag så mätt att jag nästan mår dåligt. Blir nog att ta en tidig dusch och sen slänga sig i soffan, får väl se om jag lyckas hålla mig vaken till Fredrik kommer hem ikväll. 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Kul med utbildn o komma ut o göra ngt.

Kram

2010-05-03 / 18:48:42
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!