Tiden går

Idag är det 31 mars, det är tre år sedan jag slutade på Anthill. Det är oxå tre år sedan farmor begravdes. När man tänker på det så fattar jag inte att det redan gått så lång tid, att det går så fort som det gör. Det har ju egentligen inte hänt så mycket på de här tre åren heller. Trots mina försök har jag inte lyckats komma nånvart med mitt liv, står fortfarande kvar på samma punkt och stampar. Undrar om det kommer att se likandant ut när ytterligare tre år passerat.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Louise säger:

Ja visst är det hemskt, jag känner likadant. jag har ju visserligen fått barn sen vi slutade på Anthill och idag har jag faktiskt fått sommarjobb, men ändå, det är ju inte riktigt vad man tänkt sig. Men snart vänder det nog tror jag, så när tre år till har gått ser nog våra liv helt annorlunda ut.

2010-03-31 / 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!