Sovit skapligt

Somnade runt halv elva igårkväll och sov ända till kvart i fem imorse, vilket är väldigt länge jämfört med de senaste nätterna. Tyvärr hade jag en dundrande huvudvärk när jag vaknade upp och det var bara att trycka i sig två alvedon och en ipren innan jobbet.

När jag kom hem från jobbet och slappnade av kände jag huvudvärken komma smygande igen. Jag åt några knäckemackor och drack en kopp te och la mig på soffan med tidningen.


Efter försöket att vila bort huvudvärken bestämde jag mig för att gå ut i solen och få lite luft. Gick ner till Ica Fyren och köpte Loka, var sugen på att testa den nya smaken och sen vill jag ha en flaska att ha med mig på jobbet.

Råkade visst få med mig dessa hem oxå.

/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!