Lägenheten är såld

Igår efter visningen så hade vi fått ett bud på lägenheten. Idag ringde mäklaren och sa att de andra som oxå varit och tittat hade tackat nej så det blev ingen budgivning. Så nu är vår lägenhet såld. Fredrik ringde den andra mäklaren som har hand om den nya lägneheten för att igen försöka få fram ett inflyttningsdatum men utan lycka. Tydligen så hade inget hänt sedan sist förutom att vi då fick besked om att alla personer som var skulle vara med vid bouppteckningen hittats men nu fattades tydligen en i alla fall. Uppenbarligen så lär det inte bli någon flytt till 1 april heller. Jag börjar ångra att vi ens gav oss in i det här. Nu bor vi i en såld lägenhet och jag känner mig inte säker på att vi ens kommer att få flytta in i den nya överhuvudtaget, jag menar vi har ju inget papper på det eller nånting bara en muntlig överenskommelse.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Låter lite jobbigt för er nu. Hoppas det löser sig.

Kram

2010-03-16 / 19:30:15
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Anna säger:

Förstår att du är besviken! Så otroligt tråkigt!

Lite dålig stil av ägarna till den andra lägenheten, samt hyresvärden också.



Hoppas att det löser sig fort!



// Kram

2010-03-17 / 05:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!