Dåligt med sömn igen

Var ganska trött igårkväll men kunde inte riktigt slappna av ändå, gick och la mig vid klockan tio men det tog en stund innan jag somnade. Vaknade med andan i halsen vid klockan ett och var totalt genomsvett, minns inte att jag drömt något så vet inte varför. Gick upp på toan och frös hela tiden så jag skakade så skyndade mig att krypa ner under täcket igen. Sov fram till klockan fyra för att sedan bara ligga och snurra.

Nu har jag fått i mig lite knäckemackor och te och ska lite smått börja göra mig i ordning för dagen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
simone säger:

oj, har du legat vaken sen fyra då? Fram tills du gick upp, vad jobbigt :/

2010-03-09 / 10:09:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!