Dagens inköp

Nu har jag ätit kvällsmat, lagt ansiktsmask och tagit en lång varm dusch så tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpt idag. Har köpt en hel del presenter, har fotat allt men dem får jag väl lägga upp här efter att den som ska ha sakerna har fått dem.

Första inköpet blev en softshell-jacka från Intersport.


En söt liten sparbössa köpte jag på Present idé.


Från Karlssons blev det blomfrön, tänkte prova något annat än solrosor på balkongen i år.


Så hittade jag även dessa gulliga trädgårdshandskar.


Sist men inte minst rökelser med doft av Liljekonvalj.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Inge-Marie säger:

en trevlig dag mao.Snygg jacka.

2010-03-22 / 12:39:16
Anna säger:

Roligt med shoping! Hoppas jag och Frelle hinner med det på lördag, när vi åker till Gävle.



// Kram

2010-03-22 / 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!