Ännu en tävling

Håller på och anmäler mig till ännu en tävling just nu. Denna gången är det Neha som har en tävling där man kan vinna en Voodoll från Voodolls.se. Vill du oxå vara med kan du klicka HÄR för att hitta tävlingen.

Om jag vinner så vill jag ha Vodollen Love Guru. Det står på Voodolls hemsida att Love guru hjälper dig till ökad harmoni, framgång och självkänsla. Det är något som jag känner att jag verkligen behöver just nu så därför valde jag honom.


Love Guru lägger inte sin energi på negativ stress. Han agerar utifrån sin egen övertygelse, inte andras förväntningar.

Genom meditation ser han sig själv och sin omgivning klarare. Därmed blir det lättare att göra rätt vägval i tillvaron. Med hjälp av uråldrig Tantrafilosofi lyfter han kärlekslivet till oanade höjder.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Neha säger:

Vad roligt att du är med och tävlar:D

Hur är det idag då?=)

2010-03-01 / 13:18:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!