Vår första dag som husägare

Jag orkar inte skriva så mycket för jag är väldigt trött men här kommer lite bilder på huset.

Vi kör för första gången upp på vår infart.




Det första jag gjorde var att bära in denna spegel som jag köpte på Auktionsbyrån idag.


Köket.






Vardagsrummet.


Sovrummet.


Datarummet.


Toan på övervåningen.


Badrum med dusch i källaren.


Tvättstuga.


Pannrum.


Garaget.






Trädgården.












Fredrik provar gräsklipparen som säljaren lämnat kvar.


Svärmor och svärfar kommer på besök.


Kommer att bli väldigt ont om tid för att blogga några veckor framöver men ska försöka uppdatera en gång om dagen med hur det går med renovering och flytt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Åh, så fint!



GRATTIS!!!



Är så glad för eran skull!



I erat kök är det likadana skåpluckor som vi hade förrut, fast våra var beiga.



Och den grå tapeten, är inte så olik den vi har i köket, fast vår är lite mörkare.



Ska bli spännande och se när ni fått i ordning!



// KRAM

2010-06-02 / 07:49:15
Milla säger:

Åh, vad roligt! Längtar efter att komma och hälsa på er och se hur det ser ut. Men jag ska ju hjälpa till med flytten ;-) Ska ju ner nu i helgen. Kanske kan svänga förbi huset då om ni har tid och lust.



Kram kram

2010-06-02 / 09:30:55
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Tina säger:

Grattis, hoppas det känns bra, vilken bra årstid att flytta då hinner ni njuta av solen på er tomt och alla blommor.

2010-06-02 / 12:31:12
URL: http://toje.blogg.se/
Cissi säger:

Vilka fina bilder. Ni fick med Ankis hus o tomt på en bild oxå.

Kram

2010-06-02 / 20:31:43
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!