Mera gips

Bosse hade varit uppe i huset på förmiddagen och gipsat lite.


När Fredrik och Bosse åkte iväg för att köpa fler gipsskivor rensade jag i den igenvuxna rabatten och under allt detta hittade jag...


...en liten rosbuske (syns inte så bra på bilden).


Inge-Marie tittade förbi oxå.


Jag har börjat jämna till väggen i vardagsrummet.


Gipsningen i sovrummet blev ikväll färdig.


Himlen var blå för första gången sedan i söndags.


Vi kom hem väldigt sent ikväll då vi haft en kille från Allvärmeteknik uppe i huset som föreslagit olika typer av uppvärmning så nu ska jag sova.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Gipsar ni ben också?! :D



Åh, det här är bara sååå spännande.



Tanta, som hade huset, verkar inte ha varit intresserad av trädgårn.



// KRAM

2010-06-09 / 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!