Magtrubbel

Natten till idag var inte den roligaste. Jag skrev ju igår att jag då hade fått ont i magen och inte blev det bättre senare på kvällen heller. Det var tredje gången som jag får den här skiten, första gången var i början av november förra året, andra gången var på Valborgsmässoafton i år och tredje gången igår. Det börjar alltid med att jag har lite ont i magen, så lite att man inte ens tänker på det. Sedan ökar smärtan allteftersom, värst blir det efter att man ätit. Tillslut har jag så ont att jag inte längre kan vara uppe utan går och lägger mig men det går inte att sova för det gör ont hur jag än ligger. En stund efter att jag lagt mig kommer illamåendet smygande och det dröjer inte länge innan jag måste springa till toan och så fortsätter det sedan större delen av natten. Dagen efter har jag alltid träningsvärk i magen efter att ha spänt mig hela tiden och jag har ingen vidare aptit då det oftast gör mera ont efter maten.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Vilken jobbig magvärk du får. Undra vad det beror på. Jag borde få svar på min gastroskopi denna vecka.

Kram

2010-06-27 / 20:56:44
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Linda säger:

Det låter inget vidare det där. Ingen aning om vad det kan bero på? Nåt som du inte tål? :S

2010-06-28 / 14:55:22
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!