Ikea och besök av syster

Imorse bestämde vi oss för att åka till Linköping för att inhandla byråer och tapeter.

Det vart tungt för stackars lilla bilen.


Vi åt på Max.


Här är Fredrik igång med att montera de nya toasitsarna som vi köpte på Coop.


På toan däruppe blev det en blå.


Har inte blivit så mycket gjort här sedan igår.


Jag köpte en ställning med korgar till min garderob.


Bosse kom förbi och lossade lite lister.


Tapeterna vi köpte (tyvärr var tegeltapeten vi skulle ha slut).


På eftermiddagen kom Milla och ville gå husesyn.

Här ska Fredrik börja bygga ihop första byrån.


Milla och jag skruvade bort fönsterbrädan och rensade där listen i sovrummet suttit.




Byrån är klar.


Vi kollar på kök.


Milla följde med tillbaka till lägenheten och åt kvällsmat.


Efter maten tog vi ut katterna på promenad. Här är Gösta i det höga gräset (Benjamin hade dragit iväg med husse).


Milla fotar blommor.


Det här är en katt som bor i området som inte alls kommer överens med Benjamin, som tur var hade Benjamin gått in när gulingen kom.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Fredrik ser inte alls glad ut över att ha mig där (haha). Sen ser det ju ut som att jag har en kal fläck i huvudet när jag fotar blommorna. :-) Börjar bli gammal...



Jag tänkte på ditt goda bröd imorse när jag åt frukost. Godare bröd har jag nog aldrig ätit!!



Kram

2010-06-06 / 09:08:52
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Åh så roligt och spännande!



Freddan såg himla rolig ut :D



I sovrummet har jag en vit sån där byrå. Och dom låderna slukar verkligen grejer! Vill ha 2 såna där byråer som ni köpte i vardagsrummet.



// Kram

2010-06-06 / 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!