Ganska lungt

Efter att vi packat upp allt vi handlat på City Gross idag och slappat lite tog vi en promenad på banvallen.

Grodynglen har blivit stora nu.


Grönt och lummigt.


På vägen hem tittade vi till farmor och farfars grav.


På kvällen påtade vi lite i trädgården.


Fredrik testade bilen på gräsmattan.


Rastar mina små gryn.




Fredriks hörna.


Nu har jag precis duschat efter att ha kommit hem från en mc-tur till Ekön. Jag har fått väldigt ont i magen och jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli magsjuk igen, det känns precis som det gjorde innan det började förra gången.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
natta säger:

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare på måndag.

I denna tävling är det ok att bomba ;)

Puss Kram

2010-06-27 / 08:43:40
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!