EFIT 15 juni 2010

Började min EFIT-dag på eftermiddagen idag då jag helt och hållet glömde bort det imorse.

16.10: Kommit hem och tar tag i disken.


17.10: Satt mig i bilen för att först åka till Ica och sedan upp till huset.


18.10: Packar upp kläder i min nya garderob.


19.10: Gör matlådor till imorrn.


20.10: Slappar framför tv'n.


21.10: Läser nyheter.


Bonusbild: Njutit av denna goda juice ikväll.


22.10: På väg till datorn för att lägga in dagens sista bilder.


Nu slutar Fredrik snart jobbet och när han kommer hem är det att nanna kudden som gäller. Tack alla ni som följt mina korta EFIT-dag!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Annika säger:

kul med halvdag, jag började först efter lunch

2010-06-15 / 21:39:37
URL: http://joann.se/annika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!