Det börjar närma sig

På lördag är det dax. Då flyttar vi till huset. Det känns såklart skönt men samtidigt känns det lite sorgligt att vi ska lämna lägenheten, vi började ju vårt liv tillsammans här. Vi har ju aldrig vantivts här heller utan det är ju bara det att det är lite för litet med 47 kvm för två personer och två katter.

Jag har idag tömt mina garderober här i lägenheten.


Bara lämnat lite så jag har något att ha på mig fram till lördag.


Det blev fullt i min nya garderob och i min byrå.




I klädkammaren fick jag snylta lite plats på Fredriks sida då min är knökfull.




Ändå har jag rensat ut en del.


Bosse kom förbi och spacklade i vardagsrummet.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Herregud, vad kläder du har, människa!

2010-06-16 / 18:47:48
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Hihihi

Så där är det hos oss också. Med platsen i garderoberna och byrålådor. I byrån i hallen har jag

5 lådor, varav Frelle har 2.



Så spännande med flytten! Förstår att det känns vemodigt! Det är ändå ett stort steg att ta.



// Kram

2010-06-16 / 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!