Grillgäster

Nu ikväll skulle Patrik komma förbi och vi skulle grilla lite korv. Zara och Andreas kom oxå förbi och lämnade en inflyttningspresent (har ej fotat den ännu så ni får se vid annat tillfälle). Zara kunde tyvärr inte stanna för hon skulle iväg och jobba natt men Andreas stannade kvar. Regnet vräkte ner som värst när grabbarna grillade korven under garagedörren, jag stannade inne och dukade jag.

Efter att vi ätit ville Andreas se när Fredrik flög med det lilla flygplanet som han fick i veckan så vi gick ut. Himlen var vacker men det var lite för mörkt för att ens försöka fånga planet på bild.


Fredrik och Andreas.


Patrik fick hela tiden sms så han tittade minst lika mycket på sin mobil som på planet :-)


Vi får ta och göra om grillkvällen någon gång då Zara oxå kan vara med. Och då ska jag kyla vinet oxå Andreas ;-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Nej, men jag tjatar på Alex att han ska ringa till banken. Så vi ska göra det när han får arslet ur vagnen för jag är för feg för att ringa :-)



Kram

2010-07-17 / 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!