Gåsen

Vi har precis kommit hem efter att ha varit och badat i sjön Gåsen. Vi hade först tänkt cykla ut till Bosjön men sedan hörde jag från mamma och hon sa att hon och pappa skulle åka till Gåsen så då cyklade vi dit istället.





Fredrik letar musslor.


De är stora.


Pappa och mamma har anlänt.




Fredrik tog bilder på mig och mamma när vi badade men bilderna vart alldeles vita. Jag provfotade med kameran när vi kom hem och det blir likadant, bara vitt. Om den inte hoppar igång måste jag åka och köpa en ny för kamera är verkligen något jag inte klarar mig utan!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hej goaste vän!



Så härligt! Jag skäms, har inte badat i havet än!!!Har bara doppat mig till midjan fnissar



// Kramar

2010-07-21 / 18:17:44
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!