Fruktansvärt äckligt

Vi är kattvakter åt svärföräldrarna denna vecka och vi gick som vanligt upp till Gråmis idag på förmiddagen. När vi kom in i huset kände man genast att något inte luktade som det skulle. Jag gick till köket för att se till att det fanns vatten och mat och det jag fick se var inte det trevligaste. I blötfodret som Gråmis inte ätit upp krälade det massvis av vita äckliga små larver och stanken var obeskrivlig. Jag slängde maten och diskade skålen och slängde sedan ut soppåsen i soptunnan. Gråmis får nöja sig med torrfoder och vatten idag för jag ville inte lägga upp någon ny nu i värmen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Glääää, va äckligt!



// Kram

2010-07-14 / 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!