Aj aj aj

Gösta har den egenheten (som de flesta katter) att han alltid ska springa i sicksack precis framför ens fötter när man ska försöka gå nånstans. Igårkväll precis innan jag skulle gå och lägga mig skulle jag gå in i datarummet för att se om allt var avstängt så sprang Gösta framför mina fötter och helt plötsligt för han världens rivstart rakt på min stortå. Som tur var så missade han nagelbandet men det gjorde i alla fall riktigt riktigt ont och jag var tvungen att vira papper runt tån för att det skulle sluta blöda. Idag gör det inte ont om jag inte kommer emot det så det är tur att man är ledig och att det är barfotaväder.

Att ett så litet sår kan göra så ont.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
sara säger:

svar: tack snälla du! :)



aj, stackars tån!

2010-07-14 / 10:59:27
URL: http://smuls.blogg.se/
LadyUmbrella säger:

Hejhej!!

Vad har du för planer denna dag då? =)



Hoppas du får en superfin onsdag!

2010-07-14 / 12:06:33
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Anna säger:

Iiiisch! Sånt där gör verkligen ont!



Men, du glömde sätta på plåster!!! Det ska man ha om det blöder! :D



// Kram

2010-07-14 / 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!